RADIAN - SEKRETESSPOLICY
Radian sekretesspolicy innebär att du som kund kan känna dig trygg i alla aspekter av samarbetet. Från inhämtning av data, till lämnande av nycklar, och till utförd tjänst.
Tystnadsplikt
Radian har en sekretesspolicy för att garantera din trygghet. Denna policy innebär att vår personal har en skyldighet att respektera våra kunders privatliv och affärshemligheter. Ingen information som vår personal kommer i kontakt med under utförandet av tjänster kan röjas. Radian inhämtar utdrag ur belastningsregistret för alla nyanställningar som sker. Vi hanterar även nycklar och personuppgifter enligt etablerad och säker praxis. Se nästa paragraf för GDPR policy. Avsteg från sekretesspolicyn kan ske i de fall vi observerar omständigheter som är brottsliga.
Datainsamling och GDPR
Radian är skyldig att skydda data som angår våra kunder. Den här policyn beskriver insamlingen, användandet och skyddet av personlig information som vi mottar från besökare av webbplatsen. Genom att gå in på vår hemsida godkänner du att vi använder cookies i enlighet med villkoren i den här policyn. Radian samlar in den minsta mängd personligt identifierbar information som är nödvändig för att förbättra den sida och service som vi tillhandahåller. Den data vi samlar in inkluderar viss eller all den information du ger oss när du använder vår sida och/eller service.
Användning av insamlad data
Radian kan använda den personliga informationen som insamlats via vår webbplats specifikt för de syften som angetts i denna policy. Personlig information som vi behandlar av vilken anledning som helst, kommer inte att behållas längre än vad som är nödvändigt för dessa ändamål. Vi kommer vidta rimliga åtgärder för att förhindra förlust av din personliga data, (t ex kryptering).